HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua

HSL tutkii joukkoliikenteen asiakastyytyväisyyttä ja kaluston laatua

Helsingin seudun liikenne HSL kysyy asiakkaiden mielipidettä joukkoliikenteen palvelusta ja tekee havaintoja kaluston laadusta mm. raitiovaunuissa, metrossa ja lähijunissa 10.1.–13.5.

HSL selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä joukkoliikenteen palveluihin liikennevälineissä tehtävällä tutkimuksella. Vastaaminen auttaa HSL:ää tekemään palveluistaan entistä parempia.

HSL käyttää tuloksia joukkoliikenteen kehittämisessä, henkilökunnan koulutuksessa sekä kilpailutetun liikenteen laatukannusteiden laskennassa. Kun tutkimuskausi päättyy, tulokset ovat saatavilla osoitteessa: https://hsl.louhin.com/asty/.

Matkustajien turvallisuus on tärkeää. HSL on tehnyt erityisjärjestelyjä minimoidakseen koronaviruksen leviämisen riskin. Kenttätutkijat käyttävät suojavarusteita, kirjoitusalustoja puhdistetaan ja vastaajille jaetaan kynät. HSL seuraa jatkuvasti viranomaisten ohjeita koronatilanteesta.

HSL tutkii joukkoliikennekaluston laatua havainnointitutkimuksella. Kaluston laadunvalvonnan tehtävänä on taata siistit, turvalliset ja viihtyisät kulkuvälineet joukkoliikenteen asiakkaille HSL-alueella.

Väylä: Helsingin ratapihan perusparannushanke valmistui

Väylä: Helsingin ratapihan perusparannushanke valmistui

Kuljettajayhdistys perunut HKL:n toiminnasta tehdyn kunnallisvalituksen - Uusi yhtiö aloittaa helmikuun alussa

Kuljettajayhdistys perunut HKL:n toiminnasta tehdyn kunnallisvalituksen - Uusi yhtiö aloittaa helmikuun alussa